Pokud máte uvnitř vaší nádrže rez, který vám kazí bezstarostnou jízdu tím že se ucpává kohout a tryska v karbecu je na čase s tímto faktem bojovat. Možností moc není, jednu z nich, podle mě tu nejúčinější, kromě výměny celé nádrže :-) je ta že vylejete nebo vyjedete zbylý benzín v nádrži. Vytočíte kohout, místo něj narvete do závitu korkový špunt např. z šampusu, pokud je moc široký nůž vám pomůže a do vyschlé nádrže nasypete suchý! bílí písek (bílí proto abyste viděli jak se z bílého betonářskěho písku stává červený zednický :-), ale není to podmínkou). Pokud máte doma míchačku, tak na ni celou nádrž pevné přivažte vázacím drátem. Míchačku otočte do polohy „Betonování“ :-) a zapněte jí. Teď se můžete 30min dívat do otevřeného víka nádrže, jak se v ní krásně převaluje bílý písek. Po chvíli vás ale začnou bolet nohy a tak se na pozorování vykašlete a jdete si dát radši šálek černé kávy. Po půl hodině se vrátíte, míchačku zastavíte a co nevidíte? Z bílého písku se stal rázem červený, když se podíváte detailněji a prokouknete prach vytvořený v nádrži tak vidíte že stěny nádrže jsou jako přejeté šmirglem a tudíž odrezivělé (mimochodem odteď už víte jak se vyrábí červený písek :-)). Nakonec nádrž vysypte a s hadicí tekoucí vody ji důkladně propláchněte aby v ní nezůstalo ani zrníčko písku. Po vyschnutí nádrž můžete připevnit zpátky na motocykl, nalít benzín a vyrazit na projížďku.
klikněte pravým tlačítkem myši na obrázek a dejte uložit cíl jako... (formát videa = WMV)
25.července 2005 |
---|